رفع اختلالات بوجود آمده در TSETMC

در پی اختلال به وجود آمده در سامانه معاملاتی بازار سرمایه TSETMC ، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ضمن پوزش از اهالی بازار سرمایه، مشکل را در یکی از سه "هاست" اصلی HOST)) این سایت بیان کرد و از رفع این اختلال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مرتضی آنالویی، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با بیان مطالب فوق بیان کرد: مشکل سرور به صورت کامل برطرف شده  و سه هاست اصلی به صورت کامل فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از سه هاست اصلی ، در یکی از مراکز داده، دچار اختلال شده بود، که سریعا با تلاش همکاران فناوری اطلاعات به مدار فعالیت بازگشت.

آنالویی همچنین بیان کرد: با وجود اختلال در یک دامنه، دو دامنه دیگر از ساعات ابتدایی معاملات فعال بوده و مشکلی نداشته اند، در این خصوص سهامدارانی که از آدرس پیش فرض مرور گر، وارد می شدند بعضا با اختلال مواجه بودند و این موضوع همگانی نبوده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ضمن عذرخواهی این شرکت از سهامداران بیان کرد: مشکلات به وجود آمده جزیی بوده و هم اکنون به طور کامل برطرف شده است و سهامداران می توانند از خدمات سایت TSETMC استفاده کنند.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید