پیش بینی غیرقابل باور قیمت طلا

قیمت طلا در روز های گذشته رشد زیادی را از خود نشان داده است. قیمت هر انس طلا در آغاز هفته 1745 دلار بود که تا امروز به 1765 دلار رسید.

بر اساس آخرین گزارشی که بانک مرکزی آمریکا درباره بحران به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا منتشر کرد قیمت طلا در آینده ای نه چندان دور به 1900 دلار خواهد رسید و احتمال رسیدن هر انس طلا به 3000 دلار را نیز می توان پیش بینی کرد.

چارلز گیبسون مدیر تحقیقات سرمایه گذاری معتقد است که پیش بینی های موجود بر اساس ادامه یافتن بحران ناشی از ویروس کرونا و سیاست های پولی بانک مرکزی آمریکا می باشد.

وی پیش بینی می کند که طلا به صورت بالفعل در آینده ای نزدیک به 1892 دلار خواهد رسید و توانایی رسیدن به 3000 دلار در آینده ای دور تر را دارا می باشد.

در حال حاضر عواملی که باعث بالا رفتن قیمت می شوند ترکیبی از چاپ پول، افزایش نرخ شیوع بیماری کووید-19، بحران اقتصادی موجود و خرید اوراق قرضه می باشد. طبق گفته گیبسون اقدامات بانک مرکزی آمریکا کلید 3000 دلاری شدن طلا می باشد.

وی می گوید که بین میزان دلار در گردش در ایالات متحده آمریکا و طلا همیشه نسبتی منطقی وجود دارد. حجم پول در گردش فعلی 5.1 تریلیون دلار است که با یک نسبت ریاضی متوجه می شویم که قیمت دلار در حال حاضر باید 1892 دلار باشد. در حالی که 1765 دلار می باشد و این معنی را می دهد که طلا در آینده ای بسیار نزدیک رشد زیادی را از خود نشان خواهد داد.


منبع خبر: سایت طلا

این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید