طی ۱۲ ماه گذشته، هزینهای که شرکتهای ارزهای دیجیتال برای نفوذ میان سیاستمداران و مقامات دولتی پرداخت کردهاند، ۱۱۶ درصد افزایش یافته و به ۹.۵۶ میلیون دلار رسیده است. ۱۴.۱۲ درصد از این مبلغ (۱.۳۵ میلیون دلار) را کارگزاری رابینهود (Robinhood) پرداخت کرده است. شرکتهای ریپل لبز (Ripple Labs) و کوین بیس (Coinbase) بهترتیب با پرداخت ۹۰۰,۰۰۰ و ۷۸۵,۰۰۰ دلار در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتهاند. با این وجود، اگر هزینههای پرداختشده برای لابیگری را از سال ۲۰۱۷ در نظر بگیریم، ریپل لبز با پرداخت ۱.۹۵ میلیون در رتبه اول قرار میگیرد. ارز دیجیتال
برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید
نظرات