روابط عمومی فرابورس : مرضیه خلیلی، مدیر حقوقی و تطبیق فرابورس ایران در تشریح فرآیند بررسی و پاسخگویی به شکایات در فرابورس ایران گفت: شکایتها در آن سامانه تحت نظارت سازمان بورس ثبت میشود و به فراخور اینکه موضوع مربوط به کدام یک از حوزههاست، به بخشهای مربوط ارسال میشود و فرابورس هم به شکایتهای مربوط به بخش خود رسیدگی میکند.
او درخصوص اینکه فرابورس برنامهای برای طراحی سامانهای مختص به خود برای ثبت شکایتها ندارد، گفت: فرابورس بهطور خاص از سامانه سازمان بورس دادهها و اطلاعات ویژهای دریافت و مشکلات را عارضهیابی میکند، سپس گزارشها به هیاتمدیره ارسال و خروجیهای این سامانه در مرحله سیاستگذاری و مقرراتگذاری لحاظ میشود. خلیلی با اشاره به آسانبودن ثبت شکایت در این سامانه گفت: کافی است سرمایهگذار وارد این سامانه یا وبسایت سازمان بورس شود. در ادامه سامانه قدم به قدم فرد را برای ثبت شکایت راهنمایی میکند، فقط افراد باید اطلاعات را با دقت وارد کنند. او با تاکید بر اینکه فرد شاکی باید اطلاعات درست و کامل متشاکی را هم داشته باشد، گفت: افراد دقت کنند تا شخصی که از وی شکایت دارند را بهدرستی انتخاب کنند که در مرحلههای بعدی رسیدگی با مشکلی مواجه نشوند.
برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید
نظرات