برترین‌‌‌های هفته در بورس‌کالا

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو، سه‌شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران را در هفته نخست خرداد به ثبت رساندند. به گزارش کالاخبر، بورس‌کالای ایران برترین‌های خود در هفته نخست خرداد (منتهی به ۵خرداد) را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌‌‌بندی شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۱۰۰‌هزار و ۴۰تن ورق سرد و گرم خودرو و ورق سرد لوازم‌خانگی به ارزش بیش از ۳‌هزار و ۱۲۲میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۶‌هزار تن مس کاتد، مس کم‌عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از یک‌هزار و ۷۴۷میلیارد تومان، دوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۳۵۵‌هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک به یک‌هزار و ۵۳۴میلیارد تومان، سوم شد.

فولاد خوزستان با ثبت معامله ۴۶‌هزار و ۵۳۰تن شمش بلوم، تختال، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش نزدیک به ۹۳۳میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر با ثبت معامله ۱۵۰‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۷۰۷میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان ۴۹‌هزار تن وکیوم‌باتوم و لوب‌کات سبک را به ارزش بیش از ۶۴۳میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۲‌هزار و ۷۰۸تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۶۱۳میلیارد تومان هفتم شد.

ذوب‌آهن اصفهان با ثبت معامله ۲۳‌هزار و ۳۲۸تن تیرآهن، میلگرد، شمش چدن و بنزن به ارزش بیش از ۵۹۲میلیارد تومان، هشتم شد.

توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با فروش ۴۵‌هزار و ۶۰۰تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۵۸۰میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با ثبت معامله ۴۰‌هزار تن آهن اسفنجی و ثبت ارزش بیش از ۵۱۹میلیارد تومان دهم شد.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید