میزان مبادلات طلا در بازار لندن طی ماه گذشته با کاهش روبرو شد

انجمن بازار فلزات لندن در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که فعالیت های تجاری در بازار طلا طی ماه گذشته برای سومین ماه متوالی با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، انجمن بازار فلزات لندن موسوم به ال بی ام ای با انتشار گزارشی اعلام کرد: در حالی که قیمت جهانی طلا طی ماه گذشته تقریبا ثابت بوده، میزان مبادلات در بازار لندن با کاهش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش بازار فلزات گرانبهای لندن در ادامه افزود: میانگین قیمت هر اونس طلا در ماه مارس به 1231 دلار رسیده که این رقم تقریبا نسبت به فوریه تغییر چندانی نداشته است. در این مدت میانگین روزانه طلای مبادله شده در بازار لندن با 3.8 درصد کاهش به 18.1 میلیون اونس رسیده است.

ارزش مبادلات طلا در بازار لندن نیز با 4 درصد کاهش به 22.2 میلیارد دلار رسیده است. تعداد معاملات نیز در بازار لندن در این مدت با 7.8 درصد کاهش به 3058 معامله رسیده است.

میانگین قیمت هر اونس نقره نیز در این مدت با 1.6 درصد کاهش نسبت به فوریه به 17.59 دلار رسیده است. حجم معاملات صورت گرفته در بازار نقره نیز روزانه با 18.4 درصد افزایش به 203.2 میلیون اونس رسیده است. ارزش مبادلات نقره نیز با 16.5 درصد افزایش به بیش از 3.57 میلیارد دلار رسیده است.


این خبر را به اشتراک بذارید!

نظرات


برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید